3 PÕHJUST, MIKS MEIE ORGANISATSIOON AEGA ANNETAB – VASTAB KÄRT PLAYTECHIST

23.11.2021

Organisatsioonina aega annetamine on hea võimalus suurendamaks meeskonnatunnet, panustada ühiskonda või leida killuke vaheldust argitööst – igaüks saab leida just enda hinge ja meelt kõnetava põhjuse ning tegevusala, kuhu panustada. Miks on ajaannetus Playtech Estonia tiimi seas populaarne? Oma mõtteid jagab meiega Playtechi brändi- ja kommunikatsioonijuht Kärt Kaasik. 

Hea võimalus veeta kolleegidega toredalt aega

Aja annetamine ei ole vaid ühine ajaveetmine, vaid suurendab ka tiimi ühtsustunnet, aitab kolleege uute nurkade alt tundma õppida ning loob ühiseid tööväliseid mälestusi. Kontori- või töökeskkonnast välja minek annab uut hingamist ja jututeemasid kindlasti tervele tiimile. Tihtipeale saavad ajaannetamise projektides kokku inimesed erinevatest osakondadest ning seega on võimalik saada tuttavamaks ka inimestega, kellega igapäevaselt nii palju kokku ei puutu. Näiteks Playtech Estonia esimesel ettevõtte ülesel heategevuspäeval said kokku inimesed väga erinevatest tiimidest ning see andis toreda võimaluse oma kolleege paremini tundma õppida.

Võimalus saada häid emotsioone

Ei ole saladus, et kellegi teise päeva paremaks muutmine või aitamine annab kuhjaga häid emotsioone ka aitajale endale. Kui oleme ka enda töötajatelt uurinud, miks aja annetamine neid kõnetab, siis saame vastuseks just selle, et on ju nii lihtne panustada oma päevast mõni tund ning näha, kuidas see panus päriselt kedagi aitab. Tihtipeale võib heategu ise olla väga lihtne, kuid hea emotsioon nii aitaja kui aidatava jaoks kestab veel pikka aega.

Võimalus luua ühiskonnas positiivset muutust

Heategu tehes ei tasu alahinnata ka laiemat mõju või muutust, mida heategu ühiskonnas üles kutsuda võib. Kui meie ettevõtete esindajatena heategevusorganisatsioonidele näitame, et nende tegevus on oluline ning meil on huvi neid toetada, siis anname ka neile motivatsiooni ja enesekindlust ühiskondlike probleemide lahendamisega järjepidevalt tegeleda. Seepärast on aega annetama minnes kindlasti ka oluline läbi mõelda, mis on need teemad või südamele lähedased valukohad Eesti ühiskonnas, mille lahendamisele oma ettevõttega kaasa soovime aidata.

Foto autor on Anre Kuldja Media.